26. aug. 2011

Viking

Jeg er netop lige kommet hjem fra en rigtig lækker vikinge-intro-tur med 1m. Vi tog afsted igår morges, så jeg har kun været afsted i halvandet døgn - det var et perfekt tidsrum! Jeg kan virkelig mærke, at jeg er kommet min klasse tættere på, og det var meget anderledes - på den gode måde - at omgås dem i andre rammer end de faglige på skolen. Vi tog til roskilde vikingeskibs museet, hvor vi fik rystet al energien ud af os og praktisk talt faldt i søvn under rundvisningen. Der blev så gjort op for det, da vi sejlede til Boserup skov fordelt i to vikingeskibe med noget nær verdens STØRSTE årer! De var langt ude tunge, skulle jeg lige hilse og sige. Vi sov i shelters og telte ved en hyggelig bålplads, hvor vi spillede voldsomt meget guitar, sang alt fra "Baby" til Prince og fik hygget og larmet en hel del. Det var skønherligt, og jeg glæder mig faktisk ret meget til, at se 1m'erne igen. Nu rumler min mave flabet højt, så må nok heller gå ned og lave noget "rigtig" mad frem for trangia-sæts-pasta-med-dolmio-og-party-pølser.

Såe det sagt!

Kysssss Christine Miranda

ps. billeder to come, der er nemlig blevet taget over 500 billeder på de få timer!

Tumblr_los89k1foy1qjv8rno1_500_large

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv