23. aug. 2011

tirsdags trummerum

Så er det tirsdag. 

Eller det har i hvert fald været tirsdag hele dagen, og det har føltes som en lille evighed siden, at jeg stod op og tog i skole.

Jeg går i 1m - musik, engelsk og psykologi -, og jeg har det rigtig dejligt med min klasse. De er super søde, jeg kan se mig selv med dem, og så er der bare en afslappet stemning allerede nu. Den første rigtige skoledag var mandag, og der blev kørt hårdt på med info/musik, fysik, matematik og NV (blandede godter fra den naturvidenskabelige pulje). Det skal så sandelig ikke være nogen hemmelighed, at mine faglige svagheder ligger godt fordelt ud over den naturvidenskabelige blok. Sådan er det, og så kan det jo forståeligt nok være en rimelig langtrukken dag. Det var hårdt, jeg var SÅ træt, men det er jo samtidig også spændende at lære klassen at kende i de faglige sammenhænge. Lyder ok kedeligt med al den faglige snak, men det er faktisk rigtigt nok! Anyways, Elisabeth og jeg tog forresten til en prøve-kortime på Aurehøjmandag aften. Det var godt nok herligt! Fedt, rart, dejligt, sjovt - jeg vil helt klart fortsætte, og så gør det vist nok ikke noget, at den første sats blev til en lækker jazz-bossanova: Quiet Nights and Quiet Stars (Corcovado). 

Idag var også trættende men holder mig oppe med det sociale! Jeg skal lige vænne mit lille efterskolevæsen til det her gymnasieræs, det kan jeg godt mærke..

Det skal nok blive godt, selvom NV er lort, og skoledagen slutter kl. 16.00.

Aurehøj er - som Elisabeth allerede har fortalt - fantastisk fedt, og jeg har virkelig fået stukket mange kolde bajere i hånden i weekenden af søde 2. og 3. g'ere - skål for gavmilde sjæle!

Såe det sagt, tror jeg nok.
Kys
christine miranda

ps. fik taget mit første "klassebillede" i introdagene:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv