15. aug. 2011

En ny start er en fin spire fra en slutning

Her kommer et lettere nostalgisk indlæg, som jeg synes er ret væsentligt her lige efter slutningen på noget gammelt og starten på noget nyt.

 Jeg har jo inviteret nogle humblevenner der også skal på AU over til middag her onsdag aften - det er rigtigt den dag, vi starter på AU. Meningen er ikke, at vi skal være helt vilde, drikke vodka og feste, selvom det faktisk kunne være ret sjovt, gnæk'gnæk! Vi skal bare spise noget lækker mad, drikke et glas eller to champagne og så bare skåle for en sikkert lige så spændende start, som vi allerede har været igennem fra efterskolen af. Det kan nemlig være lidt svært en gang imellem, at se det her gymnasie-gøjl som det egentlig burde ses - som noget helt vildt fantastisk og uerstatteligt -, når man kommer fra et efterskoleophold, der indtil videre har været det bedste år i ens liv. Jeg er lidt træt af, at vi ikke bare kan smutte videre i systemet uden at hænge os i nostalgi og mit-liv-må-jo-så-nok-være-slut-efter-efterskolen. Selvfølgelig er det mærkeligt, og måske endda sørgeligt ligefrem, at tiden går så hurtigt forbi, og trækker os med hen til et sted, som vi egentlig ikke har bedt om at komme hen - ja, jeg snakker i det her tilfælde om gymnasiet -, men jeg ved jo inderst inde godt, at fremtiden også har en masse skønt og dejligt at tilbyde. 

Synes bare lige at jeg ville sige noget klogt, som måske endda ikke engang er så klogt alligevel.

Jeg glæder mig faktisk virkelig meget til onsdag, for udover at det bliver en ny start, så får jeg også lov til at fortsætte hvor jeg slap med nogle af mine bedste venner, som også skal på Aurehøj. Åh hvilken kærlighed!

De her billeder betyder en verden for mig, for de er ikke nødvendigvis fantastiske, men de bringer alt det bedste frem i mine mange hjertelige minder.












Humble. 
Jeg savner dig.

Såe det sagt -
kys på næsen

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv