10. aug. 2011

GALLA GIG

Jeg er så glad, så glad lige nu! Faktisk er det her ikke den nyeste nyhed, men jeg har bare ikke fået skrevet om det herinde, selvom det faktisk vedrører det næste år og Elisabeth og jeg. 

Nu kommer det guys....

VI SKAL SPILLE TIL GALLA!

Ja, hvis i har fulgt med tidligere på en af vores gamle blogs, så ved i godt hvad det drejer sig om, men for jer der er omvandrende spørgsmålstegn, vil jeg lige uddybe det for jer. Elisabeth og jeg sang back-in, kor og over/under stemmer i vores band Jam-iroquai. Navnet kommer af, at vi hovedsageligt spiller de fedeste cover numre af discobandet Jamiroquai. Vi spillede en hel del på efterskolen, og kom op på 5 fede numre, som vi spillede så lækkert og tight. I discogenren er kor jo enormt bærende, og er det der gør vokalen fuldendt og helt rigtig, så vi er bestemt ikke utilfredse med at være dér! Til vores årgangs galla var der så det fedeste soul/funk band bestående af gamle elever, og de gjorde sådan et stort indtryk på hele skolen simpelthen, for de kunne deres shit til perfektion. Så har vi ellers gået og drømt lidt om at blive kontaktet af lærerne, og så skete det jo heldigvis her forleden. Det bliver super hårdt i forhold til at få øvet det næste stykke tid, for vi skal spille 2x45 min., og det er i hvert fald 18 - 20 numre. Så skal det lige siges, at det altså tog os 5 måneder at få 5 numre på plads, så vi føler os en smule pressede, da halvdelen af bandet (10 medlemmer) bor på enten Fyn eller i Jylland. Vi må holde hovedet koldt, og så må vi få sat en masse øveweekender af til det - én ting er sikkert: 

VI SKAL SPILLE TIL GALLA, OG DET BLIVER DET FEDESTE NOGENSINDE AT VISE HVAD VORES ÅRGANG VAR LAVET AF!

Hertil får et par af de numre, vi har spillet gennem tiden

corner of the earth


cosmic girl


Såe det sagt.

Kys

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv