21. aug. 2011

et stort HURRA

Jeg har haft en F-A-N-T-A-S-T-I-S-K introuge på Aurehøj Gym. Nu er vi endelig startet jo!
Aurehøj er lige mig og så fedt, selvom jeg virkelig skal tage mig sammen og finde mit allermest udadvendte, small-talk'ende og over-glade jeg frem! Det har jeg tænkt meget over denne weekend, som jeg har tilbragt med omkring cirka 15 styk søde humblere til gay pride og i kongens have og nu en dag i stilhed og solskin, hvor jeg bare er fuldstændig mig selv og helt tilpas... det ønsker jeg virkelig også at være på AU, men det kommer nok!
I hvert fald er der blevet tyllet en masse øl ned sammen med søde nye AU-folk og en stor håndfuld 2.- og 3.g'ere. Både ved gentofte sø, bellevue og i dyrehaven. Tog hjem til louis og sov efter et par uheldigheder i fredags (ik' christine?? hæhæ) og havde det for godt og blev tilbudt at jeg altid kan være og sove der af hans rare forældre. Skønt!
Jeg er nu igang med at planlægge og pakke til næste uge, som kommer til at indholde timer (øv!), kor, italiensk aftenkursus, introfest, øl (dog ikke så mange som sidste uge!) og ny indstilling til tingene dvs. MINGLE, SMALLTALK og alt hvad der ligner!

Håber at alle har haft en skøn start, de nye steder.

Kys Elisabeth

1 kommentar:

  1. I ER SÅ GODE TIL AT BLOGGE! Det er vildt hyggeligt at læse den!

    SvarSlet

Blog-arkiv