17. aug. 2011

THE DAY

Okay, jeg burde virkelig gå ind i seng til Elisabeth og Natasha, men jeg har simpelthen glædet mig hele dagen, til at komme hjem og lige skrive en kort update omkring DAGEN.

Kan efter første dag ikke sige andet end AUREHØJ ER FOR F'ING PERFEKT! Jeg kunne ikke være gladere idag, og selvom der var en helvedes masse pinligheder at komme igennem her på første skoledag, så var det samtidig også en del af pakken, som jeg glæææææder mig til at åbne rigtigt! Efter skole tog hele Aurehøj ned til en sø i nærheden og drak øl, men jeg måtte jo skynde mig hjem til mit lille indiske køkken og kokkerere til nogle efterskole/Aurehøj venner. Middagen var pisse hyggelig, chill og lækker, og så tog vi ved halv 9 tiden til Bellevue, hvor vi havde fået af vide, at der ville være nogle fra Aurehøj. Der var så lige et par stykker mere end vi havde regnet med... Hele skolen var der nærmest, og der var den vildeste, herligste stemning, som jeg ikke kan beskrive med andet end mit smil, der når hele vejen op til mine ører pt. Så dukkede et upcoming band op - Supershine -, og de fyrede den så meget af i en studenter-agtig vogn med kæmpe speakers. SÅ LÆKS! Mødte også en masse fra min klasse, og de virker som de skønneste mennesker. Glæder mig til at lære dem at kende.

Ja, jeg smutter i seng nu, men skulle hilse og sige, at det var nogle glade piger der kom hjem for en halv time siden.

KYS OG KRAM

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv