24. jul. 2011

Gade mad

Her i min skønne sommerferie er jeg rigtigt meget på farten. Det er herligt at suse rundt og få set sine savnede, men nok så typisk mig, er det lidt for tit, at jeg glemmer at spise mad hjemmefra. Så er det jo, at jeg personligt godt kan komme til at snuppe en pizza slice eller en omgang fritter med på vejen. Det er ikke lige optimalt for min sundheds kur, kan vi vist godt blive enige om! Så faldt jeg over den bedste kebabshop på Sankt Hans Torv - "Torvets Kebab". Her fik jeg mig den bedste, sundeste, döner kebab jeg nogensinde har fået. Der er ikke særligt meget brød i, der er lækker salat i, og så er den proppet med lækker shawarma kød. Mums, siger jeg bare, og så er den stor og til en fair pris af ca. 35 kr.


Såe det sagt

Kys

Christine 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv