5. jul. 2011

...

Dette indlæg er det aller første på min nye blog. Denne blog kommer til at omhandle mit liv i al almindelighed, men vil i særdeleshed være rettet mod mit liv som gymnasieelev på Aurehøj gymnasium. Jeg spiller en masse musik, og jeg håber på at kunne få en masse skøn musik med ind på bloggen. Jeg er bestemt ikke ny i blogverdenen, men jeg kommer til at skrive om noget, som jeg aldrig har prøvet før - det skal nok blive spændende! Jeg håber, at i vil kigge med og drikke en kop te, mens i læser disse random skriblerier fra mit liv og verden omkring mig. I kan evt. kigge forbi min sideløbende blog Closeup Factory, eller tage et kig tilbage på min forhenværende efterskoleblog Christine Miranda's efterskoleblog. Jeg glæder mig til at begynde for alvor med at skrive herinde efter sommerferien, men mean while må i have den bedste sommer med massere af kærlighed, kys, øl og sol.

Kisses

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv